Idrottsanläggning

Jag har under de senaste två åren i Studentkårens tidning "Motvinden" rapporterat om Högskolans nya idrottsanläggning och dess utveckling, men inte sett det färdiga resultatet förrän några dagar sedan. Mycket fräsch och rik på möjligheter lyder min bedömning. Det är riktigt kul att Högskolan har investerat i ett centrum för idrott och hälsa och jag hoppas verkligen att denna investering kommer att utnyttjas och förvaltas på ett vägvinnande sätt.

Stod på åskådarplats och blickade ut över själva idrottshallen. De moderna basketkorgarna, de snygga basketaffischerna utanför hallen samt det faktum att Halmstad Basket kommer att träna samt lira matcher här fick det att börja klia i mina fingrar då längtan efter att vidröra det brandgula lädret spred sig genom min kropp. Är du, tjej som kille, sugen på att fortsätta/börja din basketkarriär som spelare eller tränare här i Halmstad, tveka då inte att gå in på denna sida!


/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback