Vem är jag?

StudentGPNu är det bara 24 timmar och 52 minuter kvar till första lektionen. Och mina böcker har inte kommit än! Här är man duktig och beställer böcker på Internet en hel vecka innan kursstart, men icke en bok i sikte! AAaaagghhhh!
För att fördriva tiden denna sista sommarlovsdag ska jag läsa Liftarens guide till galaxen, skriva detta inlägg och tipsa er om ett
jättekul testGöteborgsPostens hemsida. Testet går i alla fall ut på att få reda på hur Du är som student. Japp, jag är tydligen en Slacker... vaddå Slacker. Jag pluggar och dricker kaffe, och pluggar och dricker kaffe. Och ibland är jag student också.
Kolla vad Du blev och informera mig sen!

Det där testet gjorde jag efter att jag blivit lite lagom deprimerad av de övriga artiklarna på Student-sidan. De publicerar bland annat en snygg tabell över vilka yrken som är heta. Gymnasielärare sträckte sig lååångt över brännhet, kommer jag få jobb?

Frågan jag även ska ställa mig själv denna måndag är "Ska jag bli studentrepresentant i Lärarutbildningsnämnden?". Kanske ska kasta tärning om det eller helt enkelt säga "ja". Någon måste ju se till att utbildningen blir bra...

Lev väl och le!
/Elin


Förresten, är Marit Bergman på väg att bli cool igen? Diggar nya låten som snart är sönderspelad på P3.




(Bild lånad från GöteborgsPostens hemsida, tack!)

Kommentarer
Postat av: Best regards,Best regards

Check this:

2007-01-17 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback