En vanlig dag, kanske.

Ibland känns dagarna som student otroligt underliga. Idag har jag ärligt talat inte gjort så värst mycket. Efter en timmes för lång sovmorgon blev det seg frukost och noggrann läsning av HallandsPosten. Försökte ta tag i uppsatsen som vi ska skriva nu, lyckade faktiskt läsa lite i en teoribok och sedan var jag tvungen att laga mat. Pasta med stekt broccoli, cremefraisesås och soltorkad tomat stod på menyn..mmm... broccoli är en bra vitaminkälla har jag hört och den är mycket godare stekt än kokt.

Jobbade några timmar ute på Maxi Flygstaden och ikväll blir det ensam-hemma-kväll med Populärmusik från Vittula och hämtmat från KinaBox (premiär för min del). Synd att det mest är pizzeriorna i stan som har hemkörning, eller vet någon något som inte jag vet (japp, AsianPalace hemkörning har jag dock koll på!).

Trevlig kväll!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback