Panik, panik och kalas

Åååhh!
Blir galen!
Var är skrivlusten när man mest av allt behöver den? Sitter framför datorn och känner att inget blir uträttat. Ska skriva uppsats, men helt plötsligt verkar till och med det mer lockande att städa toaletten.. Sedan kan jag självklart inte låta bli att tänka på kvällens stundande julfest på Kåren. Men första ska jag hinna med att gå på handledningsmöte, hoppas att mötet även frambringar lite motivation inom mig, samt göra sig lite snygg (fatta hur rolig man ser ut i sitter-hemma-och-pluggar-kläder..!).
Funderar på om man ska ha röd skjorta och röda stövlar kvällen till ära... verkligen ett stort i-landsproblem.

Hoppas att vi möts bland snapsar och prinskorv.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

...otur för Dig då att toaletten redan är städad och fin! ;-)

2006-12-14 @ 16:42:30
Postat av: .eileen

:-)
ja, jag kan inte förstå hur någon kan ta denna otroligt roliga uppgift ifrån mig! Ganska skönt att slippa ändå...Jag får väl tvätta eller åt?!

2006-12-15 @ 09:23:14
Postat av: .eileen

Oj, vad det var kul igår! På måndag kommer det mer eller mindre snygga bilder på otroligt snygga julkalasare!
och Thomas....vi får väl se vilken av dem på Dig det blir..den fördelaktiga eller den stylade.. hehe

2006-12-15 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback