Studentrabatter

Satt precis och funderade på hur ofta jag har utnyttjat de studentrabatter som mitt kårleg ger mig när jag köpt något i en butik som har studentrabatt. Jag erinrar mig om att antalet gånger är många, men jag tror även att jag bommat min förmån vid några tillfällen. Se därför till att ha koll på vilka ställen som ni kan utnyttja era kårleg hos för att i slutet av månaden kunna unna er något extra. Exempelvis tio paket fiskpinnar istället för åtta.... Många bäckar små!

Glöm inte att bege er till Högskolehallen nu på lördag kl 13:00 då Halmstad Baskets herrlag Dawgs tar emot BF Bosna från Landskrona. Inträdet är som vanligt 20 kr. Gratis dock upp till 16 år. Vi behöver ert stöd extra mycket då matchen kan vara avgörande för fortsatt spel i div 2 till våren.

Bring It!

/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback