Att vilja vara skoshoppare


skor2

Egentligen skulle jag vilja älska att köpa skor. Men icke...är alldeles för kräsen och har länge suttit fast i Converse-träsket. Lyckades dock finna både nya cool dojor och vinterpjuks på samma vecka. Riktigt duktigt! Det nya träsket jag gått ner mig i förresten heter CheapMonday, har man en gång börjat är det svårt att sluta...

85011-74



Efter ett rejält letande fann jag den. Skivan nedan är den enda i sitt slag i Absolute-familjen. En enda POP-skiva blev det, och den är riktigt bra! BD samsas med Pulp, Oasis, Kent och Skunk Anansie. Coolt!
Året var 1996 och detta betyder att låtarna på skivan passar mig perfekt idag då jag ska stå vid skivspelarna ihop med Walle och bedöva Kårpubens besökare med bra (och dålig?) 90-talsmusik.

popskiva

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback