Jag vill ha en drinkbar!

Om åtta dagar är det återigen dags för mig att vara den som väljer vad ni kårbesökare ska lyssna på/dansa till inne på Lilla dansgolvet. Så har ni några önskningar är det bara att skriva långa listor under kommentarlänken (håller tummarna för att det finns i min samling).

Och visst hade det varit supercoolt att ha en drinkbar inne på Lilla?!




Frågan vi alla ställer oss: Vad trodde Anna att hon fotade under Kårens Halloweenpub?

Vad är         Vad är2

Observera även de otroligt snygga stövlarna i bakgrunden!




/Elin, som har hört ryktet om att mästerierna ska få varsinn hemsida. :-)

Kommentarer
Postat av: Muha

Vaktlagen har redan en hemsida;)

2006-11-08 @ 15:17:36
Postat av: anna

jag kan svara på vad anna trodde att hon fotade: något form av djur...en hamster! ...kanske.

2006-11-08 @ 15:57:09
Postat av: Elin

Men åh... ja, vår sida kommer i alla fall bli såååå mycket snyggare och coolare (inte för att jag sett er, men ändå..)!
:-)

2006-11-09 @ 12:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback