Mando Diao på B&B

Mando

I fredags gästade Mando Diao B&B. Källaren var fylld av folk, svett och glädje. Vissa dansade på borden (Tobbe & Kim) och vissa hängav sig vilt åt att sjunga med i rockdängorna (alla andra). Killarna gjorde sitt bästa för att göra oss i publiken både varma och glada, vilket de lyckades bra med.

Dagen innan var Marit Bergman på Diezel (och som vanligt låg kameran hemma). Marit har varit som en bergochdalbana i mitt huvud då jag gillade hennes första skiva men sedan dalat neråt i mitt tycke. I torsdags måste jag ju dock säga att hon åter gjorde mig förälskad (ja, jag vet, jag blir alldeles för lätt kär i artister). Den vackra gröna klänningen svängde runt hennes ben och ur fickorna virrvlade guldkorn. Så vackert!





anna elin
En tyvärr lite suddig bild, men kan man bli gladare?



/Elin, som förgyllde denna fina höstdag med tipspromenad på Galgeberget.

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Svara på dagens fråga i min blogg ; D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback