Såser

Har precis avnjutit en 20 kronors-falafel från F-falafel bakom Nyhems studentlägenheter. Men istället för den traditionella mildsåsen provade jag mangosås(!) Man lever ju bara en gång tänkte jag… Betyg: Okej, men jag föredrar helt klart den milda såsen. Har kommit underfund med att jag är en ”sauceman”. Min favorit är nog jordnötsås. Andra såser som slåss i toppen är black&white och bearnaise. Har på senare tid börjat använda turkisk yoghurt som med sin milda smak gör måltiden till en smärre fest. Fungerar tillsammans med ketchup bra som en alternativ dipsås.

Glöm nu inte att komma och stötta herr- och damlaget i Halmstad Basket nu i morgon i högskolehallen. Inträdet är endast 20 kr. Herrarna lirar kl 13.00 och damerna kl 15.00.

/Micke


Kommentarer
Postat av: Elin

Hörde att ni loosade rejält.. Västersolsklacken gjorde väl inte sitt jobb. Men det är bara att ta nya krafttag!

2006-09-30 @ 17:50:19
Postat av: Västersolklacken

Vill bara kontra med att västersolklacken förmodligen var det bästa stöd som ett lag eller i alla fall en spelare(Micke W) har haft i någon form av lek med korg och boll inblandat.

2006-10-03 @ 19:24:10
Postat av: Micke

Vill tacka Västersolsklacken för ert gedigna stöd! Fick nästan gåshud när jag kollade upp mot läktaren! Jag vet att jag inte är den enda i laget som uppskattade ert stöd. Till och med bortalaget var imponerade över ert engagemang!

2006-10-04 @ 15:41:05
Postat av: Anna

jag måste bara tipsa dig Micke, nästa gång du köper falafel väljer du två såser! ...stark och mild, det är gott! speciellt då den starka är tomatbaserad (tror jag).

2006-10-23 @ 10:08:55
Postat av: Micke

Tack för tipset, det måste provas

2006-10-23 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback