Tandläkarbesök

Tidigare idag gjorde jag ett besök hos privattandläkare Anders Billberg här i Halmstad. Anledningen till mitt besök var att genomföra den första av de två behandlingarna som innebär att byta ut min plasttand mot en porslinstand. Behandlingen tog 70 min. Att sitta och stirra upp i det vitmålade taket med en nästintill konstant gapandes käft samt ljudet från de olika borrarna som tränger in i öronen tillhör inte direkt de mest rofyllda sakerna i mitt liv. Så jag kläckte den smått genialiska idén att höra mig för om möjligheterna att ta med sig en mp3-spelare. Inga problem blev svaret, vilket givetvis var positivt då det kändes som att tiden flöt på snabbare. Anders Billberg är enligt mig en skicklig tandläkare med en lättsam attityd som underlättar förmågan hos en att slappna av, m.a.o en tandläkare jag varmt rekommenderar. Gå in här om du är sugen på att ta reda på mer om tandvård.


/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback