Valdebatt

Tisdagen den 12/9 kl 13.00 är det dags för valdebatt i Kårhusets stora danssal. Glöm heller inte introduktionsdagen för nya studenter i morgon kl 8.30-12.00 i Malcussalen.

Har för tillfället Seinfeld-feber. Febern brukar slå till när en ny säsong släpps, men nu uppstod den när jag för tre veckor sedan började titta på en utav de sex hittills utkomna säsongerna (finns totalt nio), som jag för övrigt är stolt ägare till. Efter att några dagar senare avnjutit hela säsong sex fanns det ingen återvändo och jag beslutade mig därför för att plöja igenom resterande fem säsonger. Nu återstår det bara två avsnitt innan jag kan börja fokusera på att packa upp de resterande flyttlådorna… Seinfeld är enligt mig världens genom tiderna bästa sitcom. Karaktärerna, konversationerna om ”ingenting” och de extrema situationerna som uppstår är i en klass för sig. Den 30/12 smäller det, för då släpps säsong sju!

/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback