Duschglädje

Det hände nyss en kul grej i duschen.

Jag hade tvålat in hela kroppen och stod och beundrade min ståtliga lekamen i badrumsspegeln. Timmarna i solen på Bolmens hade minsann givit lite färg på bringan. Jag förundrades över hur extra snygg jag såg ut där jag stod alldeles blöt, intvålad och nybränd och spände mina muskler.

Plötsligt kände jag en skarp och ytterst obehaglig tvålsmak i svalget. Instinktivt började jag harkla mig, varpå det kom bubblor ur min mun. Några få, men ack så vackra såpbubblor seglade ner mot badrumsgolvet och det hela var mycket fascinerande. Och ganska roligt.

Ja, det var bara det.

Nu ska jag ägna mig åt en dryckesexperimentell afton.

Tjohej!

Björn

Kommentarer
Postat av: wass

Hah!

2007-04-15 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback