Kexchoklad & Ölbytarafton

Vilken match det blev, Manchester United - Milan!

Har haft seminarium idag. Det var faktiskt inte särskilt kul. Inte alls faktiskt. Jag hade svårt att koncentrera mig på seminariet eftersom jag hade mycket viktigare saker att tänka på. Jag grubblade över hur jag skulle förvalta mina tillgångar. Jag ägde fem kr och ville få ut mesta möjliga njutning av dessa. Krigge hade rådfrågats under gårdagen och då föreslagit inköp av fem patroner (godis) på skolan). Efter många om och men beslutade jag mig dock för att investera i en kexchoklad på Ica Maxi. Jag tänkte att den skulle smaka gott till den halva flaska påskmust som jag hade kvar i kylen. Och se det gjorde den. Så här i efterhand när jag utvärderar mitt handlande är jag mycket nöjd. Kexchokladen var ett bra köp.

Imorgon, onsdag, vankas det Ölbytarafton hemma hos Krigge. Det skall bli mycket spännande. Vi skall köpa 12 olika öl till varandra som vi sedan ämnar dricka upp innan vi beger oss till kåren för att kolla om de har öl där. Förhoppningsvis har de det. Jag är mycket nyfiken på vad jag ska få för öl...

Nu ska jag nog ta en dusch innan jag lägger mig.

Om 20 minuter kommer det pengar på kontot! -83 står saldot på nu.

Hejdå så länge.

Björn

Kommentarer
Postat av: Krigge

Två gånger i en blogg är...magiskt

2007-05-02 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback