London - here I come!

Tjoho! När jag kollar kalendern står det med stora, fina, gröna bokstäver LONDON på lördagens sida. YES! London, here I come!
Åker till Borås ikväll för att ta sällskap med mitt ressällskap (Ida) imorgonbitti till Landvetter. Ska verkligen bli kul!
Sist jag var i London var med mamma & pappa när jag gick i åttan. Ja, jag såg alla sevärdheter den gången. Detta betyder att jag måste göra allt annat än gå på museum denna gång, vilket i sin tur betyder: shopping. Nej, jag menar: SHOPPING!
Gissar att det blir en del slapp i diverse parker också, vilket jag tycker är en bra idé.
Nu vill inte jag att ni ska få fel bild av mig... Jag gillar museum. Har nästan klippkort på
Länsmuseet här i stan och grämer mig över att jag ännu inte varit ute i Mjellby. Men denna London-resa kommer nog bli ganska icke-finkulturell...

Packade först min weekendväska, men efter långt överläggande med Ida bytte jag till min riktiga resväska. Tragiskt om jag "råkar" handla för mycket så det inte får plats... men jag lovar, jag ska tänka på ekonomin. Det är ju trots att maj snart och CSN är ju inte alltför generösa denna månad :-(

Lovar att höra av mig om jag springer på en dator och har några minuter till godo.

Ta hand om varandra i valborg!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback