På begäran: bild på varma ben

Kommentar till förra inlägget av Anonym: Kräver bild på benvärmarna... :D


Och jag ska ju inte vara den som är den och se förbi denna önskan. Så nedan syns de otroligt snitsiga benvärmarna jag själv tillverkade inom loppet av en timme. Kanske en annan färg vore att önska då gråblå inte riktigt matchar resten av min garderob, men det får helt enkelt vänta till nästa attack av kreativitet anfaller.
Observera gärna de framträdande knapparna! Dessa tog verkligen tid att sy dit...

Förslagsvis bärs benvärmarna till ett par tjocka strumpbyxor och kjol, alternativt shorts, och till detta en stickad tröja för att förhöja intrycket av mjuka material. Och det ska kanske inte vara allt för varmt ute...

benv?rmare

För övrigt bjuder jag även på en liten bit hud i och med denna bild, och ja, mitt sovrum har en babyblå matta... planen med bilden var ju inte direkt att matcha benvärmarna med golvfärgen, men ödet ville tydligen annorlunda. Och nej, fötterna var väl inte den del av kroppen som jag riktade mot solen under semestern, vilket denna bild tydligt avslöjar...

Hoppas helgen varit trevlig för alla :-)
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback