Feeling blue

Jag har en blå dag, en mycket sorglig dag. Jag är så arg på mig själv.
Eftersom jag sprungit runt, bloggat, snappat bilder, cyklat omkring för att hinna med allt så missade jag att betala finsittningen (typ det enda jag såg i fram emot) så nu finns inga biljetter kvar. Snyft, gråt och lip.
Grrrrr...

SÅ OM NÅGON RÅKAR BLI SJUK ELLER INTE VILL ANVÄNDA SIN BILJETT TILL FINSITTNINGEN... SÅ KONTAKTA MIG, JAG KÖPER DEN GÄRNA!!!!!!!

Annars har det varit fullt ös hela dagen...  Vi har haft studentinfo på morgonen, tagit kort för studentleg och blivit smartare av allt vi fått veta om skolan och studentlivet.
Resten av nollorna visade upp sina spex på Amfiteatern, ingen var i närheten så bra som vi :)
Solen sken och jag är antagligen röd på halva fejan, försökte jämna till färgen nere vid Nissan, men lyckades nog inte.
Vid Nissan var det M-slaget, (fjäskar för Maskiningenjörerna - som slaget är uppkallat efter) vilket betyder att man står på små flytande fyrkanter med jättetops och försöker peta ner varandra i vattnet. Riktigt rolig lek.

Nu ikväll är det melodifestival och de mina övar för fullt. snart är det dags att gå in. Jag är sen som vanligt. Måste verkligen skaffa internet hemma.

Jag tänker på att det gör ont att missa saker och jag tänker på de folk som alltid säger... det finns en orsak till allt som sker.
Nä faktiskt inte. I bland är man bara stressad och klantig. I bland missar man saker och det gör ont. Ibland är det bara så. Och det är då man säger "Life`s a bitch" eller "det är bara att bryta ihop och gå vidare"
Nu är det så.
Breathe in, breathe out.

Minifilosofi: Gör alltid allting genast.
/Lena
                  
Informationsmorgon i kårhuset, frivilligt spex på Amfi och M-slaget vid Nissan.


Kommentarer
Postat av: yoOoo Fanclub! ;)

Ledsen för din skull blue.
Hoppas det sker en askungen så att du får gå.
Du förtjänar en bal efter all energi du lagt på bloggen o nollningen.
/The Fan

2007-08-23 @ 01:19:29
Postat av: Lena Carlsson

Tackar innerligt, tycker väl med att jag borde förtjäna att jag borde få springa runt i tyll och vara prinsessa. Låter underbart.
Blue like in petrolium- blue

2007-08-23 @ 13:41:58
Postat av: Anonym

har en eftersläpsbiljett jag vill bli av med

2007-08-24 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback