Strulig "bloggnolla"

Ett nytt tillägg skrevs på min nolletröja idag, med ett nytt adjektiv så blev "bloggnolla" en "strulig bloggnolla" istället. Det är faktiskt inget dåligt, strulig nolla betyder att man får dispans till att passa tider... bara för att man bloggar.
Och det är inte världens lättaste att ränna runt i hela Halmstad på cykel och försöka hinna med allt. Just nu har jag 35 minuter på mig att blogga, cykla hem, käka, duscha och cykla ner till Bolmens för sportkväll och intro till nollepuben. Och därför strular det till sig, kommer aldrig hinna, men fint folk kommer ju alltid sent.

Idag har vi jycklat och spexat på Amfiteatern, så himla roligt. Vi hade lagt ner en del tid på att fixa detta och en del kostymer som ni kan se på bilderna nedan. Måste jag påpeka att vi vann spextävlingen? Självklart vann TBI och kanske gjorde vi våra tvåor stolta för en liten stund,. Vi lyckades med alla komponenter.
1. Förminska de andra programmen:) 
2. Blöta ner straffmästarna (Vilket vi säkert få igen snart)
3. Likställa TBI med något gudomligt.

Japp det är så det ska göras.   

Snart är det dags för finsittning (lördag) ska bli riktigt nice att få klä upp sig och slippa sin beiga tröja. Ska bara leta i genom mina sopsäckar och se om jag har något som inte behöver vädras eller strykas. Om jag hittar ett sådant plagg vill säga, kanske enklare att köpa nytt. Snart är det dags att köpa nya underkläder för vem i hela friden tid att hinna tvätta?

Ikväll är det sport och nollepub som står på schemat, vi får se vad för intressanta spektakel och händelser vi får vara med om.

7 minuter kvar till jag ska vara på Bolmens.

Minifilosofi: Koka ägg medan du står i duschen och cykla snabbare, du vinner minst 10 minuter.

/Lena
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback