Ett inlägg som skrivs bit för bit under dagen

Tänkt att jag kanske för en gångs skull skulle skriva ett tidigt blogginlägg.
Klockan är tjugo över sex just nu.

Alltså, jag är verkligen ledsen för senaste inlägget. Jag skrev det typ i sömnen. Men när jag väl gick och lade mig kom jag på flera skitbra uppslag som jag kunnat skriva om. Nu blev det ingenting.

Jag sitter och äter lite pepparkakor med Euroshoppers Brieost. Det var typ den enda maten jag hittade hemma.

Onsdagen var en härlig dag. Varför märker jag just nu att jag inte riktigt orkar redogöra för...

Dagens blogg kommer därför att uppdateras lite efterhand. I detta inlägg...
Är det inte ett hysteriskt spännande koncept så säg.
Klockan är nu fem i halv sex.... Får se när jag förlänger detta inlägg...

###

Klockan är nu halv två, lite drygt. Har kommit upp ur sängen igen, städat undan odörspridande aluminiumburkar ur lägenheten, handlat mat på Ica Maxi vilken jag nu är i färd med att laga, och nä, inte så mycket mer.

Hyllas den som hyllas bör. Christer, legenden, var på visit igår. Han svarade för ett inhopp i Halmstaddjungeln av högsta klass. Oerhört uppskattat.

Kårpuben var väl annars mest som den brukar nu för tiden. Men det orkar jag inte gå in mer på just nu.

Nu är klockan nästan två och maten är klar. Jag har lyckats hälla ut ketchup över halva golvet, ett par byxor som inte är mina, en väska som inte heller är min och mina skor.

###

Nu är klockan nio på kvällen. Jag slumrade till lite kort för två timmar sedan, men det varade bara några minuter. Har tvättid nu. Försökte stryka en skjorta, men det var så svårt så jag gav upp.

Har en hel del plugg att styra med i helgen, vilket smågnager lite i bakhuvudet. Ska rycka tag i det imorgon. Usch.

Nu ska jag bege mig bort till Netto för att handla något gott att avrunda kvällen med.

/Björn

Kommentarer
Postat av: Thomas J.

Tjenare Björn

Gillar din blogg och dina ofta komiska inlägg. Blir lite intresserad av det som du skriver om kårpuben
"Kårpuben var väl annars mest som den brukar nu för tiden" Sprang tjejen från förra veckan och jagade dig igen? hehe

2007-12-06 @ 14:50:32
Postat av: Björn

Thomas: Tack. Och nej, det var inte så jag menade. Tjejen från förra veckan verkade ha givit upp. Eller, jag såg inte till henne åtminstone. Hon kanske sitter hemma och filar på nya briljanta raggningsfraser? Sitter på kammaren med papper och penna och testar sig fram, bollar med orden, leker med kreativiteten... Ständigt energiförsedd av sin brinnande åtrå. Jag vet inte...

Vad jag menaade med att kårpuben var som den brukar vara nu för tiden var att det var ödsligt och medioker feststämning.

Ha det gott!

2007-12-06 @ 16:26:06
Postat av: Lena

Jihoo en till som äter pepparkakor med ost. Mums

2007-12-06 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback