Bokrea-skolkare

Jag skolkade faktiskt från bokreapremiären i natt. Jag trodde nog egentligen att jag var en riktigt läslus och helt besatt av böcker, speciellt till ett nedsatt pris, men icke! Skolkade som vilken högstadieelev som helst och låg hemma och sov klockan 12 i natt.
Smet dock in en snabbis efter träningen idag på lunchen. Kanske var det tur att jag inte hade plånboken med för annars hade jag säkert fått med mig ett ex av "Vad varje svensk bör veta" som de hade till en-dagars-pris (99 spänn). Kollade faktiskt inte på resten av böckerna, ville inte hamna i någon måste-köpa-det-är-ju-faktiskt-ganksa-billigt-hysteri.

Tycker att det verkar vara samma böcker varje år. Lite tråkigt. Liftaren guide till galaxen har funnits i evighet, det samma gäller Dostojevskijs paket med Brott och straff, Idioten och Bröderna Karamazov. Köper Du dem inte i år så får Du en ny chans nästa år.

På tal på böcker så tänkte jag ladda upp med några pocket till Marockoresan. Några tips?




Imorgon blir det kårbesök och förhoppningar om dans till pop...
Har hittat en ny schysst låt som precis börjat spelats på P3 (lyssna ovan!). Elmo heter killen och insidertips säger att han hänger på vissa musikforum, spelar alla intrument själv och är smått BD-influerad...
Extrapoäng till er som känner igen en viss nationalsång...!


Kärlek och lycka önskar jag er alla i detta deprimerande väder!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Oskar

Naturligtvis är det den ryska nationalsången. Men personligen skulle jag vilja rekommendera "Life's too short". Kolla länktips.. (högerklick - spara som..)
/Oskar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback