Nytt år, ny termin (strax)

Nu har jag alltså bara fem och en halv dag kvar tills inlämningsdatum för uppsatsen. Känns som om jag vacklar mellan nöjd och oförstående, vad sysslar jag med? Blir detta bra? Är jag nöjd? Fråga inte....

Nyåret skålades i alla fall traditionsenligt in med champange och gala-outfit. Oj, vad fina vi var! (Bildbevis finns tyvärr inte)
Lagade trerätters och njöt av rött vin och drinkar. Kvart över tolv tog jag och mitt sällskap bussen mot Nyhem och Smålands nation där andra vänner firade in det nya året. Oj, vad folk det var där! Riktigt trevligt med nya och gamla ansikten. Hörde att de fixat mat från Kåren, hoppas den var god. Hörde också att nyårsfirande på Kårpuben gått bra och varit kul.

Om två veckor börjar den nya terminen och uppropstider kan Du finna
härifrån och massa matnyttig information för nya studenter kan Du läsa om här.

Sedan måste jag göra en påminnelse; om Du är folkbokförd i Halmstad så har Du väl inte glömt att Du kan vara med och rösta fram det nya konstverk som ska göras i samband med firandet av stadens 700-årsjubileum? Röstar gör Du på Nya stadsmuseet som ligger i stadsbiblioteket fram till och med fredag 5 januari.


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback