Ångest

11:47
Egentligen inte min dag att skriva inlägg då Björn redan ordnat med det, men jag är tvungen att få ur mig den: ångesten.
Har hört att det är helt normalt att ha lite ångest då och då, men vad fasiken. Sommarlovet har börjat och detta skapar viss ångest hos mig. Känner mig stressad över att inte behöva känna mig stressad.
Lite tomhetskänsla liksom.

Ångestskapande:
*sommarlov
*packning
*rensning bland alla mina grejer
*framtiden
*baktiden (ja, eller har ni något mer fantasifullt ord i motsats till framtid?)
*och vad ska jag egentligen äta till lunch? Har ätit lax alldeles för ofta det senaste, men så sålde de fyra bitar för 39 kronor på Maxi igår och jag kunde inte låta bli. Köpte två förpackningar och inser idag att det inte finns så mycket mer i frysen att välja på. Köpte även tre avokader, så någonting med lax och avokado känns som trolig lunch/middag (dagens varma mål).

Inget "Dagens plus & minus" idag då minus känns som något som mer liknar temat över hela dagen. Något plus måste det väl finnas, men i så fall får jag återkomma.
Dock kan jag meddela att jag fick plötslig värk i höger höft igår på väg in till Hemköp. Det gick i och för sig över efter ungefär 30 sekunder, men det gjorde faktiskt himlans ont. Tycker att det är lite väl mycket ont i min högra del av kroppen lite för ofta, men jag gillar ju inte högern så det gör inte så mycket...

Imorgon ska jag besöka min doktor för diverse åkommor (två styck) och få klarhet i viss undran över eventuell laktosintolerans (en av åkommorna). Otroligt spännande!

Firandet av 6:e juni har jag bojkottat då jag gillade att vara ledig på annandag pingst istället, vilket gjorde att helgen blev längre. Men hoppas ni andra firar med flaggor och kollande på kungen :-)

/Elin (nej, jag är inte bitter i verkligheten)

Kommentarer
Postat av: Elin (den andra. du vet?)

dåtiden, elin! dåtiden! hoppas allt är bättre nu när du är inflyttad. pusspåre'!

2007-06-13 @ 10:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback