Festligaste klassfesten

Nu när det bara är en knapp delkurs kvar av terminen fick undertecknad för sig att "vi måste ju ha klassfest!". Detta är säkert något alla andra pysslar med varje vecka, men så är det inte hos oss. Jag ska erkänna att jag inte ens har koll på vad alla heter i min klass och jag vet inte heller egentligen vem som verkligen går i min klass.. Kanske låter underligt, men som lärarstuderande byter man klasskamrater ungefär varje termin. Lite tråkigt, men så är läget.

Så igår knödde vi in nästan 20 pers i Pierres lilla Nyhemsetta. Varmt, men trevligt vill jag sammanfatta förfesten med. Självklart blev det Kårpuben med dans efteråt och av någon anledning har jag träningsvärk i skenbensmusklerna. Hmm... antingen skyller jag på dansen, eller så berors det på att jag promenerade från Flygstaden igår förmiddags på grund av att jag missade bussen... gissar på det sistnämnda..

Dagens plus & minus:
+ vi fick sovmorgon idag och ikväll kommer Ida för en snabbvisit.
- Ali's falafel är spårlöst försvunnen (storar tårar rullar nerför min kind)

Sedan måste jag tillägga ett stort grattis till Lasse som äntligen blivit vald till vice kårordförande! (Ha, nu var jag i alla fall rätt och riktig!)

Tack å hej, leverpastej!
/Elin


Kommentarer
Postat av: Anna

Först grattis till Lasse! och till dig elin...här kommer mitt underbara mantra: Some things are meant to be while some are never meant to last! :) kram kram

2007-05-10 @ 20:49:33
Postat av: Elin

Anna!
Åh, de orden är helt underbara! Jag lägger dem i mitt hjärta och tar med mig in i resten av livet.
kramar

2007-05-11 @ 08:04:15
Postat av: Lasse

Tack till både Anna och Elin!

2007-05-11 @ 10:29:32
Postat av: sjuksköterska

Missa inte naughty nurse night på kåren 16/5! du som verkar gilla fester.

2007-05-11 @ 16:32:37
Postat av: Farfar

Bra jobbat Elin :P , och grattis Lasse

2007-05-14 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback