London - I was there!

elinlondonÅh, mina fötter är helt ömma efter fyra dagars promenerande på Londons gator. Helt underbar har helgen varit och min summering är: jag gillar London!
Men vad har vi egentligen gjort? Jo, gått i affärer och på marknader. En eftermiddag i parken hann vi också med.
Och vi har ätit, ätit och ätit. Mmmm... sushi på rullband, indiskt och trekantsmackor.

Handlat schysstaste guldpjuksen och lite sommarkläder.

Sedan ska jag stila lite med att jag hade med mig en kursbok för den kurs som har intro imorgon, och jag har faktiskt läst (läs: bläddrade medan Ida borstade tänderna en kväll..) i den (nu vill jag ha beröm!).

Är just nu i Borås och ska ta tåget mot Halmstad imorgon klockan 6.25 *gäsp* och nio noll noll börjar allvaret igen..

Dagens plus & minus:
+ guldskorna
- ont i föötterna

/Elin

Kommentarer
Postat av: tobbe

välkommen hem!

2007-05-02 @ 08:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback