Verklighetsvecka

Efter att under en behagligt lång period befunnit mig på flykt från verkligheten har den slutligen hunnit ifatt mig. Typ. Jag ska inte avslöja hur mycket (lite) skolarbete jag har ägnat mig åt den senaste månaden. Det är snudd på pinsamt. Men nu ska vädret bli lite sämre i veckan och då tänker jag passa på att jobba ihop lite grejer.

Vilken helg det har varit... Vilken dag det var på Tylösand igår. Vad kan egentligen vara bättre än att vara student i solrusigt Halmstad?

Och idag, måndag. Måndag den 7:e maj... Äntligen! Nu ska jag göra träningscomeback i Vapnö. Fredagen den 6:e april hoppade jag ut från ett fönster i England för att hämta en rugbyboll. Då gick min häl sönder. Nu är den förhoppningsvis redo för fotboll igen. Det ska bli spännande.

Kollar annars lite just nu på reprisen av CL-finalen mellan Milan - Liverpool från 2005 för andra gången på tre dagar på Viasat Sport. Där snackar vi äkta underhållning! Jag låter nog verklighetsveckan börja på allvar imorgon.

Nu är det bara 210 minuter kvar till min comeback... Måtte hälen hålla.

Hälsningar.

Björn


Kommentarer
Postat av: Lena Ekmark

Hoppas av häla mitt hjärta att hälen höll..

2007-05-07 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback