Värt det?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag.

Det är onsdag, men det blir en ganska lugn kväll. Blir en lång och rejäl pokerafton med pöjkera på fartyget. Senast gick det ju väldigt bra, bortsett från att jag tappade bort hela vinsten på drygt 500 kronor på gatan utanför...
Ska försöka att undvika det misstaget i kväll.

Annars är det faktiskt ganska mycket plugg som gäller just nu i dagarna. Seminarie på fredag och jag har som vanligt förhalat allt arbet i två veckor, så nu komprimeras allt in på kort tid. Som vanligt.

Fick tips av Jocke av en kurs som kan vara värd att läsa här i höst. 7,5 poäng. Kursplanen och examinationen är utan tvekan det enklaste jag någonsin sett. Något jag gjort i betydligt större omfattning, mer avancerat tidigare här på högskolan...
Är det värt att söka, gå på lite föreläsningar och något seminarie och lämna in en sketenkel uppgift för att hämta 7,5 gratispoäng? Jag skall tänka på saken.

Zlatans nickmål igår var inte menat som en nick på mål. Det var menat som en nickpassning.

Magic växer och växer... Titelspåret är... Ja. Magiskt.

Jag har tråkigt.
Jättetråkigt. Jättejättejättetråkigt.

Nu ska jag fortsätta skriva på mitt arbete.

/Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback