Vändbara saker

Redan torsdag och dagarna bara rullar.
Och jag är nog den enda på hela skolan som inte är bakis idag, för igår var det rätt ösigt på kåren kan jag tänka.
Nepp jag var riktigt duktig, så vid den tiden som alla cyklade omkring med sina systemetkassar så tränade jag. Klapp på axeln Lena! Mycket bra jobbat.
Även om du inte kunde springa så långt som du hade önskat och inte heller kunde lyfta utan att svinga så var det gott ändå.
Men jag kan inte låta bli att tänka hur roligt det kunde ha varit att hänga på de andra och dra till kåren. Klart jag måste tänka så, lite självömkan har ju inget dött av.
Eller?

Drömde om min cykelkompis i natt, att jag hittade den. Blev lite tragiskt när jag vaknade faktiskt.

Jag har också nu införskaffat en soffa. En soffa! THE SOFA!
Jättefin. Den är guldig och täcks av rosa stora blommor. Ungefär som "Pimp my ride" fast "Pimp my vindsvåning" istället. Jag är mycket nöjd, 150 kronor.
Och det bästa med den är att den har vändbara soffkuddar, så jag kan välja blommigt/guldigt/ eller blanda.

Har också¨planer på att få ihop en studiegrupp inför första duggan nästa fredag, kanske vore bra att diskutera de saker som är svåra att få in? Nu har jag lärt mig de största och mest populära benen i kroppen iallfall. Alltid något.
Latin är väldigt kreativt triggande, för mitt skrivande. Som Latissimuss Dorsi - hur snyggt är inte det?
Många fina ord finns det.

Minifilosofi: Allt man köper borde vara vändbart.

/Lena
image374

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback