Fullt upp...

Den senaste tiden har massor av tankar och funderingar rusat runt i mitt huvud. Det har handlat om sommarjobb, framtida kursval/studier, extrajobb, PPM-val,deklarera, komma igång med träningen igen, hur tjejen och jag ska kunna ses i sommar och att försöka göra om en kurs vars hemtenta jag "ej fick in" förra våren. På något sätt hänger all i mångt och mycket ihop med pengar. Någon som har ett sommar/extrajobb åt mig?

Ikväll, eller rättare sagt halv sju, ska jag bege mig till kåren för att jobba. Det var länge sedan jag var barvärd; nu är det dags igen. Kommer det att vara mycket folk? Studiemedlem kom förra veckan, så färre än då men mer än nästa och näst-nästa vecka. Eller är det tenta-vecka för många? Är det det nu, vill många fira nästa vecka - men har de pengar då? När vi får mycket gäster, vill få jobba, och det är svårt att hålla öppet så många ytor som man vill ha. Är det många som ite tänker gå ut är det lättare att få tag på folk som jobbar (förutsatt att de inte har tenta...). Sedan kan man ju undra vem man har öppet för, som fullständig personal, om ingen kommer. Jaja. Snittet är ju ändå 400 gäster per onsdag, och det är mer än någon krog här i staden. Det ska nog bli bra det här!

Nej, nu får jag ta och dra mig. Ska klä på mig och se till att rakas. Imorgon är det tentaplugg som gäller...när jag tar mig upp efter nattens jobb.

Hälsa gärna, om du ser mig svischa förbi ikväll :)


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer
Postat av: Johanna*

lycka till på kåren älskling!!
Puss

2008-04-02 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback