6-dagarshelgen är påbörjad...

Idag var veckans sista lektion. Nästa lektion är på tisdag och tjejen återvänder till östkusten på lördag. Mycket slapp, med mera, lär det bli :)

Nu ska det göras annat...men fler rader tillkommer!



04:30. Jag läste i Studentliv att man som student på humaniora har max tio skoltimmar i veckan, i snitt. När jag tänker efter låter 10 timmar som väldigt mycket! Jag kan erinra mig om att ha haft 6 timmar, så där i början av studietiden. Om man räknade in de två timmar som vi hade lunch kommer vi upp i dessa 10 timmar. Är luncher studietid? Jaja. Betoningen låg nog på "max".

Hur ser ruljansen ut på Kåren imorn? Det kommer att kännas konstigt att varken jobba eller att gå ut. Gym ska dock hinnas med; Nu har jag kurerat mig ett par dagar. Jag fick nämligen en dunderförkyning häromdagen. Att dessutom ha fått gå runt i linser (byggda för 30 dagar) i dryga fyra veckor kan inte ha gjort ögon- och näsrinnandet mer behagligt :S Vad gör man inte när ekonomin tryter precis innan CSN nalkas!

Nu ska det sovas strax; tjejen väntar!

Ha det godis (gôtta på götteboska)!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback