Nertyngd...

Strax bär det iväg till ännu en lektion som jag inte har kunnat förbereda mig för. På grund av kurslitteraturbrist (och den orkeslöshet som den medför - även om man får låna böcker lite då och då av andra) ligger man numera några lektioner efter... Jag har varit på plats varje gång men utan förberedelserna känns hälften som sägs bara som förbifluget.

Jaja. Updates kommer senare!

**********************************************************************************************************************************

Klockan är nu 19:11 och jag eftermatenjäser. Jag har en tidsbuffert på två veckor fram till nästa Literaturhistoria-lektion, så det verkar lösa sig med den biten. Däremot har jag en omtenta i engelskspråkig litteratur, som ligger kvar sedan förra terminen, imorn. Hur det ska gå är ovisst och bådar inte gott. 7,5 hp...

Något som däremot är nice är att vi imorgon har overallsinvigning för Språks och ASPs ex-nollor :D Alla förberedelser är så gott som klara. Efter det skall det gås på förfest och Kåren.

För er som inte vet är det Hjärtslaget nu i helgen; Halmstads egna studentfest. Ex-nollorna är sjukt peppade att få bruka sina "ovvar" bland likasinnade :) Själv vill jag sy på mina nya märken. I dagarna får jag leverans från bror min i Skellefteå!

Jaja. Komma i gång med studierna vore kanske på tiden?


På återskrivande!

Mvh/ Tapio

P.s. Maja informerade om att hennes och Martins rekordslagarträning har kommit igång nu :) Det var dock jobbigare än de trodde att springa i Trade Center-trappor. Tyckte hon sa att de ligger på resultat runt 3 minuter, för tillfället. Vilken strategi som skall brukas är inte helt klart heller. Slipa slipa till perfektion! D.s.

Kommentarer
Postat av: Anna*

imon kommer vi.... Är ni redo för invasion??=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback