Och sommaren var tillbaka

Idag blev det riktigt varmt igen. Dessutom fick jag kommit igång lite igen med en av mina mest grundläggande rutiner; jag har börjat ta mig til gymmet igen! Det var riktigt tungt att behöva gå upp vid sex igår för att tvätta, trots att jag hade lagt mig vid halv två, och att göra detsamma idag så att jag skulle hinna äta två timmar innan jag drog till gymmet. Ska man se någon fördel med uppstigningen idag så är det att jag kunde lägga mig innan gymmet igen.

En helomvändning på två dagar är hårt men gör susen! Imorgon ska jag försöka mig på ett coopertest igen, resten av tvätten ska vikas och jag ska se till att städa för första gången på alldeles för lång tid. Efter att anticimex var här för några veckor sedan tappade jag mina städrutiner. Man får nämligen inte moppa på fem veckor efter besprutningen. Varför jag även dammsugit mindre vet jag ej.

Jag fick ett sms från min tjej idag där hon frågade om vädret här. Tydligen var det inte lika fint på östkusten. Som svar fick hon möjligheten att bedömma läget själv. Hon fick denna bild per MMS:


Förevigat från Picassoparkens busshållplats medan jag väntade på att åka till jobbet.

Jaja. Nu ska jag dra mig till kojs igen. Annars lär jag väl vända tillbaka på dygnet igen!

Sov så gott, alla läsare!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer
Postat av: Jocke

Blir nog fan inget gym för mig under sommaren :( får la hoppas att man inte hinner förtvina innan man kommer igång i höst igen ;P

Dock har jag ju ett rätt så fysiskt jobb så det är nog lugnt..

2008-07-07 @ 00:17:49
Postat av: Tapio

Jocke: Jag ska gymma imorgon bitti igen. Ja, det får jag hoppas. Kan ju hända att du sliter ut dig av allt diskande också.

2008-07-07 @ 00:34:55
Postat av: Jocke

Sliter ut mig? Det behöver du inte säga två gånger :P

2008-07-07 @ 02:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback