Nya tag imorgon

Tjejen och jag skulle försöka komma upp klockan 8 idag. Jag har nämligen jobb denna vecka (12:30-19) så går vi inte upp tidigt kommer vi inte få tid att umgås - nästan någonting. Johanna är lite av en sömntuta, så det blev inte uppgång förrän klockan tio ändå...

Efter att ha kollat posten insåg jag att mobiltelefonen fortfarande inte hade kommit! Fögäves försökte jag ringa nätaffären jag hade beställt telefonen från. De fick ett besviket brev, via deras supportsida, från mig. Skulle detta inte vara ett forum för att berätta om
studentlivet i Halmstad skulle jag nog inte ha dragit mig för att namnge sidan. Det är bara synd att jag inte har fått möjlighet att ta några mobilfoton för att föreviga min och tjejens första sommarlov tillsammans...

Dagen på jobbet var inte så kul. Skulle det inte ha varit för karrékotletterna och spaghettin jag hade med mig till lunch (och lite upppiggande sms från tjejen) skulle jag nog inte orkat så pass bra som jag ändå gjorde. Ett tag lekte jag till och med med tanken att det skulle ha varit bra om jag inte fick jobbet. Jag har ju trots allt väldigt många högskolepoäng som jag måste jobba ihop för att lösa ut...innan första CSN-pengarna i höst.

Nu ska det sovas :)

God natt!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback