24 timmar a la speedo

Tjuofyra timmars snabbvisit i Halland.
Tog tåget ner i gryningen ner till Halmstad, luktade på blommorna, vilade lite i min egen säng och rotade igenom källaren efter campingutrustning.
Jag och Frida stressade med tåget till Falkenberg där det var solsken, fina klasskamrater, lek med boll, glassmums på Sia, mat på Harrys och lite öl/guitarhero (jag tittade på) hemma hos Tommy.
Tåg tillbaka till Halmstad, utgång på Cafe´t och något annat ställe som jag inte vet vad det heter, traskade hem i den nya gryningen.
Vaknade sent, gillade min säng, vattnade mina blommor, lyckades få in fab five på sexan på en teve som jag aldrig tittar på, drack läsk till frukost tillsammans med kesella (hmm) och släpade fyrtio kilos packning till Österskans.
Landade i Jönköping, storhandlade torrvaror i över en och en halv timma till kajakkursen. Köpte pizza, packade, åt glass, packade, fick ett samtal från Mallorca - Spanien hade visst vunnit EM, där ser man. Åt russin och packade ännu mer. Fortfarande sugen på en massa skitmat. Suck.
Nu är jag trött och jag ska upp om fyra och en halv timma så ni får ursäkta det lilla tragglande inlägget som sakna större litterär känsla... he he:)

Så nu bär det av till Blekinge skärgård där jag ska bli ett blötdjur, eskimårulla runt med kajak trots vattenrädsla. Detta kan sannerligen bli intressant:)

Miniönskan: Hoppas på sol och ingen vind
/Lena
  
Solen kom fram påp Skrea strand.
  
Tobias blev nergrävd, fick låna mina flugbrillor för att likna en dinosaur?
  
Tommy kunde göra ljushopp, masajhopp och piruetter.
 
Carola och Tommy utanför Harrys i Falkenberg, jag och Frida väntar på tåget. 

Kommentarer
Postat av: mia

bzzzzzz snygga flugbrillor min vän! flåt ja ringer å trackar dig mitt in atten!! men sån e ja ibland.. du få ta å öva lite kajak me mig sen när ja kommer hem! tro d bli solbrännatävling när vi ses din himla dyrkare:P Du e bäst!qram * mia

2008-06-30 @ 03:06:38
Postat av: tommy dee

Tja Lena! Tack för att ni kom och hälsade på. Sorry att jag inte kunde bjuda på varmare väder, varmare vatten och mer tid...vi måste ta nån mer gång! Hoppas kajakkursen blir kul, lycka till med eskimåvändningarna! hälsa mannen! tjaba

2008-07-02 @ 23:24:48
Postat av: Lena

Lugnt Mia - anytime som man säger.

2008-07-03 @ 16:38:40
Postat av: Lena

Tommy, tack för att vi fick komma o hälsa på. Och allt var ju alla tiders, solen tittade fram och jag fick minsann äta god glass:)

2008-07-03 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback