Lite vilse i livets labyrint

Massor av disk, massor av skolgrejer, pengakrångel, trötthet, gymnasiekampanj; det är mycket i huvudet nu.

Disken har varit ett problem ett tag nu. Jag har inte fått slut på det. För en vecka sedan fick jag diskat hälften...men nu är jag ikapp och förbi igen. Jag har slut på skedar (både stora och små), gafflar, muggar, glas och tallrikar. Inte nog med att jag får vara finurlig vad gäller middagarna så tar smutsdisken även upp massor av plats :S

Skolan vill jag inte tala om. Lite väl mycket just nu. Stooooor omtenta på tisdag.

Tjejen och jag har sett till att få tre veckor ihop i sommar. Tyvärr blir det ju då lite väl långt från förra gången. Jag var pank och vi visste inte hur det skulle lösas. Som ett skänk från ovan fick jag lite hjälp :) Nu ska jag bara lyckas plugga trots resan.

Idag var jag och mina ungdomspolitikervänner på Aspero- och Sturegymnasiet. Kampanjandet blv inte en lika stor succé som helgens tuta-kampanj, men ack så trevlig :) Kampanjgodis är dock förrädiskt. Hur ska man kunna låta bli när det står där framför en?!!

NU ska jag ta och bege mig till drömmarnas land. Imorgon är det läsa i Frankenstein (som skolarbete), gymma och sedan gasque som gäller.

Ha det bäst, gott folk!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer
Postat av: johanna

drömmarnas land? är d kåren eller? trist isåfall...

2008-05-07 @ 17:31:21
Postat av: Tapio

Johanna: Haha. Nej. Drömmarnas land=sova. Jag la mig efter det inlägget igår :)

2008-05-07 @ 23:01:51
Postat av: johanna

jahaja, glömde visst bort att kolla vilken tid du skrev det:)
pusspuss

2008-05-08 @ 15:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback