Städning, tjejkväll och utgång

Dagen börjades lite lätt med att tvätta sängkläder och annat. Lyan såg ut som ett bombnedslag av alla lakan, kuddar, örngott, täcken och annat som täckte möblerna. Efter lite andra aktiviteter slutförde jag på kvällen byte av lakan och invikandet av tvätt.

Under dagen hamnade jag lite i datorkoma. Jag kände ett sug att skaffa mig min första digitalkamera (bortsett från min webkamera och den i min mobiltelefon) vilket ledde till att jag surfade runt på sidor till elektronik-kedjor och på prisjämförelsesajter. Imorgon tror jag att ett köp blir av...efter en cykeltur till Stenalyckan.

Efter all tvättvikning tog jag en, välbehövd, dusch och blev samtidigt (ja, jag sms:ar i duschen) bortbjuden till en tjejkväll. Väl där mötte jag fyra trevliga tjejer och en väldigt frisk kesella- och bär-dessert. Efter att den hade avnjutits anslöt sig en annan snubbe till sällskapet.

Senare hamnade vi alla på Bulls, där vi pratade skojade och hade det allmänt trevligt. Nu är jag trött, mätt och känner att det är dags att lägga sig. Jag har morgonpasset (06-9:30) i tvättstugan, så något säger mig att det blir till att sova i intervaller imorgon.

Hoppas ni alla får en mer sammanhållen nattsömn än jag får inatt!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback