Ännu en måndag; vecka 8

Hjärtslagethelgen slutade på topp! I lördags kväll satt jag först på första sittningen (utsatt tid 17:00-19:00) som kom igång lite sent och slutade lite tidigt. Att det bara var en timma gasque tänkte man faktiskt inte på; folk festade intensivt men kort! Efter det gled jag, på min cykel, över till Nyhemsgatan 36 för att senare förflyttas till "sockerbiten". En handfull snubbar som pratade musik, gjorde bort sig, tuschade på overaller och spelade (både elektroniska och bords-) spel - allt iförda språkoveraller - blev en bra förfestmiljö innan årets sista Hjärtepub.

Mitt festhumör blev lite segstartat på Kåren, men senare (när 250 kg kärlek spelade) började jag få lite mer spritt i kroppen. Jag träffade lite trevliga jönköpingskor och blev bortbjuden på efterfest på Smålands. Skulle jag inte varit nykter och vittnat till det själv skulle jag inte ha trott att jag satt på Nyhem och dansade, pratade, dansade och åter pratade till någon minut i 8 på morgonen.

För att återställa dygnet till vardagsrytm sov jag sedan från 9-15, 18- 19, 19:30-20:30 (med uppvaknanden vid lite sms-pip) och slutligen sov jag från 22:30 igår till 06 idag. NU är jag så gott som återställd efter helgens äventyr!

En snabbdusch, före lite lektionsförberedande plugg, är nu påbjudet. Någon spanska har jag inte i eftermiddag, så jag kan i lugn och ro gymma efter dagens engelska.

Ha det bäst!


Med vänlig hälsing,

Tapio

Kommentarer
Postat av: Jocke

Fest på lördag, o person utan ansiktsbok? :P

Postat av: AIK

Lite kort inslag från en, som man knappt kan få tyst på i normal tillvaro.

2009-02-18 @ 20:03:00
Postat av: Tapio

Jocke: Ja, jag är på :P



AIK: Om du syftade på att jag var fåordig hade du rätt :) Att en AIK:are läser min blogg är dessutom hedrande. Gnaget "is tha' shait".

2009-02-19 @ 02:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback