Förkyld efter dunderhelg...

Jag hade en helt underbar helg i Varberg! Förutom hetsiga politiska debatter, både inom inom och mellan Halland och Södra Älvsborg, hade vi finmiddag och fest. Både nya och gamla vänner har numera fått ifrågasätta min nykterhet :)

Eftersom jag lade mig sent i fredags, inte sov ikapp i lördags och sov lika lite natten till i söndagen blev nog mitt immunförsvar väldigt svagt. Detta i kombination med att jag inte klädde mig tillräckligt varmt gjorde att jag framkallade en dunderförkylning. Precis som den där reklamen där en man jämför kvinnors förlossningar med mäns förkylningar var/är jag ett sorgligt avsnitt vad gäller att hantera sjukdom.

Jag tog mig, knappt, till måndagens engelska C-lektion men den resan påskyndade inte precis mitt tillfrisknande. Kvällen spanska fick jag hoppa och jag har inte kunnat förbereda mig till morgondagens lektion i engelskspråkig litteratur.

Imorgon är det Klubb Koncept på Kåren och en vän fyller år. Tyvärr ser jag inte ut att bli friskare så jag tror inte jag kan göra mer än hoppas att alla får det riktigt trevligt!

Trevlig kväll!


Med vänlig hälsning,

Tapio Anttonen


Autoutlösarfoto 2009-02-01 klockan 01:08...

P.s. Högskolans informationsavdelning söker en ny, manlig, bloggare som ska ta över för mig. Emilie fortsätter ett tag till medan min tid som bloggare går på övertid just nu. Ta kontakt med
Johan på informationsavdelningen för frågor!

Kommentarer
Postat av: David

Klubb koncept är inställt idag..

2009-02-04 @ 08:06:01
Postat av: Jocke

Tror du jag har någon chans att bli högskolebloggare? Har bloggat i ett år nu så jag kan detta om man säger så ;)

Verkar inte alltför ansträngande..

2009-02-04 @ 09:19:31
Postat av: Tapio

Jocke: Det skulle ju inte vara omöjligt :) Sedan bör man veta tonen i en högskoleblogg blir lite annan än en privat och man bör ju vara lite petigare med PUL eftersom man inte bara representerar sig själv utan även högskolan :)



Kontakta Johan och testa! Jag själv sökte in på tips från en lärare :)

2009-02-04 @ 12:30:22
Postat av: Tapio

David:

OK. Då vet vi :)

2009-02-04 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback