Hjärtslaget nalkas!

För ett tag sedan skickade jag en Hjärtslaget 2009-länk till min bror, över msn. Häromdagen skrev han och frågade efter mer info. Jag hänvisade direkt till hemsidan och sa att han fick skynda sig med att dra ihop sitt norrlandsfolk så att vi hann anmäla oss i tid! Tyvärr fick jag i Förrgår höra att det inte skulle bli något besök från Campus Skelleftå.

Jag försökte snabbt dra i lite tåtar (säger man bara så på Göteborgska?) för att få ihop ett lag. NU ser vi ut att bli fyra halmstadstudenter i laget Ägget & Co. Det var väldigt tur att jag hann nu, för om 40 min ska jag ta ett tåg till Varberg till en tvådagarskonferens för mitt politiksa ungdomsförbunds regionala årsstämma. Hjärtslagets sista anmälningsdag,och dagen för betalning, är idag... Alla ni Halmstadstudenter som än inte varit på ett Hjärtslag, och inte hann laganmäla er: Det går att köpa kvällsbiljetter! Se till att ha en dunderhelg och att visa alla hitresta studenter vilket härligt studentliv vi har!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback