Tidig morgon...efter sena nätter.

Jag har fortafarande inte anpassat mig till vardagssömn. Både i söndags och måndags natt somnade jag nog runt 05. Igår siktade jag verkligen in mig på att somna vid 22, på grund av tvättid vid 06, men det blev inte förrän efter tolv. Jag såg till att pallra mig upp eftersom jag redan bytt tvätt-tid ett otal gånger - som resultat av sena nätter...

Klockan har nu hunnit bli 07:58. Sista tvätten är på torkning i torkskåpen, dagens gratistidning är uppburen från lådan på innergården och jag funderar på att ta min morgondusch/-rakning.

Ikväll är det Kårpub och jag undrar om jag inte har gått och blivit höftprotesgammal och borde ta en vilonatt/-dag. Går jag måste jag få ordnat ett nytt ex-barvärdskort så att jag inte behöver betala igen - trots rätt till gratisentré.


Trade Center - där min chef håller till - 16/1-2009

Nu MÅSTE jag duscha. Skolan börjar om 42 minuter...


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback