Första veckohalvan = sådär

De senaste dagarna har jag sovit riktigt lite och vid fel tider. Skola har jag bara på mån-onsdagar och jag hann inte riktigt ställa om mig innan skolveckan var slut.

I måndags öppnade webbanmälan på www.studera.nu. Jag har redan sökt in till höstens studier, så nu är det bara att vänta :) Det sista jag har att göra för att fullfölja flytten är att skaffa jobb till sommarens hyror och flyttkostnader!

Imorgon ska jag ha lägenhetsvisning för en intressent  och jag kände därför att jag borde ha fått städat idag. Detta dröjde en bit in på kvällen, men slutligen blev jag klar! Till kåren åkte jag först vid kvart i elva och när jag kom dit var det glest bland gästerna. Det blev inte mycket mer folk senare och kvällens höjdpunkt var nog nrä vi hurrade för ett födelsedagsbarn(/en födelsedagsstudent).

NU blir det till att äta och lägga sig. Mina karrékotletter har inte tinat så nattamaten blir jordgubbskräm...

God natt!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback