Liseberg

Trots massor av krångel med beställning/avbeställning av tåg- och bussbiljetter var gårdagens Göteborgsresa ändå lyckad :)


Liserbergsgata, förväntansfulla åkare och en Tapio i Uppsvinget.


Gorilla-jag, Storfot + vänner och en fin Lisebergsnatt...


Behöver man en soffa att sova på finns det vänner i Göteborg som delar med sig.

Detta får bli veckans avslutande inlägg. Imorgon är en ny vecka!


Med vänlig hälsning,

Tapio

P.s. Imorgon ska jag bli intervjuad för en B-uppsats om genus i bloggvärlden :) D.s.

Kommentarer
Postat av: ngn blond:D

snyggt hår där!

2009-05-18 @ 10:53:23
Postat av: Tapio

ngn blond:D :



Tack, om du menade mig :P

2009-05-18 @ 23:44:22
Postat av: Martin

Tjeenare ja just det! ja du kan ju alltid skicka dom på msn om du vill det. heh jag har ju inte uppdaterat min blogg som du kanske ser på ett tag, men nu är det dags isgen. Om du vill kan du ju skriva din msn i min blogg.



Hoppas du hade trevligt i Göteborg :D

Postat av: Mattias

Det var en riktigt snygg soffa, dock är den utbytt mot en nyare variant nu ;) //Mattias

2009-07-01 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback