Lördag kväll i Göteborg

I lördags hade en vän inflyttningsfest i Göteborg. Lägenheten hade han haft sedan i september, men festen var lite sen. Här följer lite bilder från förfesten och två krogar. Håll till godo:


Min "festfrilla", jag och två vänner (skyddade av PUL) samt ett tömt drinkglas på Bers(å)bar


En flaska, tre killar som VERKLIGEN ville bli publicerade (sorry, killar!) samt jag på dangolvet med PUL-skyddat folk


Typiskt mingelfoto samt nattamat på Avenyn

Eftersom de flesta bilder brukar vara på mig eller objekt tänkte jag att jag skulle testa ett nytt sätt att respektera personuppgiftslagen (PUL) men ändå får med lite mer sociala bilder. Kommentera gärna mitt test och säg om det känns gångbart eller ej :)

God natt (för andra gången)!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer
Postat av: noggy

snyggt att respektera PuL, även om man aldrig kan bli fälld utan att ha fått en varning först :) det ser skumt ut, men jävligt kul=)

2009-05-06 @ 00:25:06
Postat av: Tapio

noggy:



Det handlar om att respektera lagar, speciellt om man representerar högskolan :)



Sedan tror jag inte att någon vän skulle ha drivit ett PuL-baserat mål mot mig, men det är väl bara ett sätt att respektera att folk inte ska behöva hamna på nätet - utan deras vetskap.



Att jag förmodligen finns på massor av Facebooksidor utan att ha blivit tillfrågad är ju lite synd...men inte så farligt eftersom jag inte kan hittas genom tag:arna :)

2009-05-06 @ 19:45:24
Postat av: Anonym

haha förlåt tappe ;)

Postat av: Jennifer - din gamla bloggövervakare

Ha ha, den här PUL-grejen var kul.



Men... om killarna verkligen ville bli publicerade och godkänt detta så är det fritt fram att publicera deras fejs om jag inte har helt fel för mig.



Ha det bra!

2009-06-16 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback