Veckostart - vecka 22

Efter onsdagens och torsdagens roligheter fortsatte resten av helgen i samma anda... Detta gjorde att måndagmorgonen inte räckte för att förbereda mig för en studievecka.

Att vakna vid 8 försköts till 11...som sedan fördröjdes till 11:45. Efter föreläsningar från 13-15 stack jag in på Högskolebiblioteket för att gå igenom hela språkvetenskapshyllan; när jag var där i torsdags hade jag missat att det var helgdag och stängt resten av veckan.

Tre timmar senare var jag helt slut mentalt och blodsockernivån hade en ny botten. Med väskan full med böcker cyklade jag hemåt och min brevlåda gav mig en liten uppåtpuff - jag hade fått en gåvocheck på glass! Väl uppe i lägenheten hann jag, i princip, bara lägga ner väskan innan jag skymtade en bekant nedanför mitt fönster. Han, vår gemensamme vän och tre tjejer skulle på västernrestaurang och äta. Min mage beslutade sig för att se till att få åka med :)

Restaurangbesöket fick mig att bli riktigt mat-trött och resten av kvällen blev ett slappande...

Nu ska jag gräva djupare i min lånade litteratur.


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback