Gott Nytt År!

Jag vill passa på att hälsa alla läsare ett Gott Nytt 2009! Jag har äntligen hittat statistiken över besökarna på denna blogg och sett att det i alla fall är runt 20-40 per dag! En mycket trevlig överraskning. Jag kan även meddela att jag kommer blogga hela nästa termin också! Tapio kommer dessvärre att lämna livet som bloggande student och ersättas med någon annan manlig student vars fingrar bara pirrar av saker att skriva ner saker som händer. Ska bli spännande att se vem som kommer att ta över!


Ikväll ska jag och Paolo på nyårsmiddag och fest här ute i Enebyberg, vi blir väl runt 15 personer, så kvällen kan nog bjuda på massa festligheter. Mitt förra nyår var faktiskt jättelyckat. Annars tycker jag att nyårskvällen har alltför stora förväntningar på sig. Det ska ju vara den ultimata partykvällen, men oftast blir det inte alls som man tänkt sig. Av tidigare mindre lyckade nyårsaftnar har jag kommit fram till att det bästa sättet är att få äta middag med sina bästa vänner. Efterkommande fester blir oftast ett platt fall tyvärr.


Jag tänkte faktiskt ha ett nyårslöfte i år; godisförbud! Jag har inte riktigt kommit fram till om jag ska skippa kakor och glass också, men det får visa sig. Jag orkar helt enkelt inte vara en slav till sockret längre. Däremot tänkte jag bara ha det fram till min födelsedag J.


2009 kommer annars att bjuda på mycket skidåkning för min del. Jag hoppas att jag får fortsätta göra mina små resor, och att familjen åker till Atlanta i sommar. Jag ser även fram emot att få spendera min sommar i Halmstad och få uppleva Halmstad när det är som bäst!


Än en gång önskar jag er ett gott nytt 2009!
bild från förra nyår! hade dock ögoninflammation...


Kommentarer
Postat av: em

snygging! :)

2009-01-05 @ 23:17:56
Postat av: Sofia

Hej! har planer på att ta mit pick och pack och flytta till halmstad för plugg till hösten! Det ser jag famemot, halmstad verkar vara en mysig stad och jag följer din blogg!

tack och god fortsättning!

kram dalkullan!

2009-01-08 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback