Äntligen klar!

Tentan i fredags gick nog lite bättre än vad jag trodde, tror jag. Kanske. Det är det som är den stora frågan, skrev jag vad han var ute efter? Jag svarade på alla frågor, en del svar var kanske inte var helt fullständiga, men - många bäckar små? Samtidigt kan jag lika gärna ha missuppfattat allt och skrivit helt fel. Gah! Denna ovisshet tär på mig från insidan och ut. Jag kan inte riktigt känna total lättnad förens jag vet att jag är godkänd. Hoppas!


För att fira att alla tentorna var över samlades vi några tjejer här i Nyhem och skålade med jordgubbsvin. Äntligen klara. Eftersom min mamma och syrra skulle komma senare under dagen var jag tvungen att fixa några saker innan (typ diska). Min familj dök upp runt halv 3 och vi började med att äta lunch på  --- skafferi? , det var ett namn men jag kommer inte på det nu...kanske någon som vet vilken jag menar? Där hade de i alla fall en pajbuffé och diverse antipasti. Heaven. Nu är ju detoxen över och jag har gottat mig hela helgen! Detta frosseri ska väl inte bli en vana, men ibland måste man ju få äta för själen också!


Efter den sena lunchen gick vi runt på stan och shoppade. Hittade massa bra saker till min lägenhet på både Indiska och Hemtex. Tillsist gick vi till ljusaffären här i Nyhem och köpte en ny taklampa, läslampa och en lampa till mitt fönster. Ljus gör verkligen skillnad!
 pajfrossa!


Vad jag gjorde resten av helgen ska jag berätta lite senare om, det var väldigt nice!


Kommentarer
Postat av: David

Börje Olssons Skafferi kanske?

2008-11-03 @ 09:40:17
Postat av: Innebandynatta

InnebandyNatta

Fredag 28 november i högskolehallen.

Invigning o start 19.00

Snacka ihop er i klassen eller kompisgänget direkt! Kör tjej, kill eller mixat som ni själva vill.

Antal spelare per lag: minst 5, max 10

Ingen målvakt, 2x6,min, många matcher.

Helst egen klubba. Viss utlåning.

Roligaste dräkt, fyndigaste ramsa, vinnande lag.

Anmälan 100:-/lag betalas på plats.

Anmälan senast måndag 24 november till:
[email protected]

2008-11-04 @ 23:36:06
Postat av: Emilie

Ja precis! Börje Olsson är namnet! , tackar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback