Tentaresultat och Ullared

Yes! Vg på första tentan! Väldigt lättad och glatt överraskad av resultatet. Tisdagen började med att de ringde på dörren mitt i natten ( trodde jag i alla fall). Det var Rutan som plinga på vid 9 -tiden och undrade vart jag höll hus. Såklart hade min mobil dött under natten och inte väckt mig eller Hugo. Har börjat sova gott nu, äntligen. Har tidigare haft lite svårt att somna in (förmodligen på grund av all tenta-hets och andra stressfaktorer) men nu sover jag i alla fall som en sten. Min försovning resulterade i att jag kom en timme försent och fick äran att ta emot min tenta inför hela klassen. Tur att det gick bra!


För att fira detta åkte jag, Rutan, Pernilla och Emma i klassen till Ullared, närmare bestämt Gekås som det så fint heter. För den som inte vet så är Gekås ett gigantiskt lågprisvaruhus med allt från krossade tomater till tv- apparater. På morgonen köar kunder utanför med sina shoppingvagnar och trycket är så stort att de till och med öppnat en camping endast för Gekås kunder (!). Jag hade bara varit där en gång tidigare, och det var fantastiskt. Jag älskar ju grejer. Och oftast får kvantitet gå före kvalité (modet ändras ju så snabbt ändå?) . Så denna gång blev det shopping utan dess like!


När vi kom hem var vi helt slutkörda. Perfekt att kalasa på allt billigt godis vi köpt på oss! (Detoxen är ju över sedan någon vecka tillbaka). Heaven.

Gekås!shopping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback