Jag längtar tills på fredag

Maah! Har nu pluggat extremt intensivt i fyra dagar! Åh vad jag är duktig. Under helgen har vi förflyttat oss från stadsbiblioteket till O-huset (bibblans öppettider passar inte riktigt vår livsstil på helgerna). Fungerar rätt så bra att plugga där med, vi studenter har ju tillgång till skolan dygnet runt, så då kan man ju välja sina egna tider helt fritt. Samtidigt har jag inte riktigt fattat hur man kopplar upp sin egna dator till det trådlösa nätverket, så det har blivit Internetlöst nu under helgen. Kanske lika bra med tanke hur mycket längre "pluggpauserna" blir när man har tillgång till Facebook, farligt!


Börjar få lite ångest inför tentorna, tisdagen känns som tidigare spikad. Marknadsföringen är däremot ett stort frågetecken. Jag MÅSTE klara den. Annars måste jag lära känna mig själv på nytt igen.

denna bok stod vid vårat bord när vi pluggade, rutan är kul hon!

Jag längtar verkligen hur mycket som helst tills på fredag. Då blir det fest utan dess like! Det kan jag lova! Dessutom kommer mamma på torsdag kväll, och på fredag ska vi köpa lampor och fixa med mina hyllor och allt som ska upp. Sedan vill min mamma testa Tylösands spa på lördagen, finns det något bättre att göra "dagen efter" världens mesta klimax? Någon som har varit där och har tips på vad man ska testa på för något?  Sedan på söndagen är det IKEA som gäller. Har några småsaker som jag behöver komplettera med. Typ en stor matta, och såndär plast som man har under mattorna så att den inte glider iväg. Ja, kul ska det bli!


Fick förresten tillbaka betyget på vår presentation i E-handel och Internetmarknadsföring. Det blev 5/8. Helt okej, vi skulle väl ha spexat mer, men trodde väl att vi skulle hamna någonstans däremellan. Så det innebär fem poäng tillgodo på tentan, gött mos!

pluggpaus med harpan och bananutsikt från o-huset

Nä , nu ska jag hitta på något tråkigt att göra så jag kan somna ordentligt!


Gonatt världen!


Kommentarer
Postat av: Bloggläsaren Klas

hur man kopplar upp sin egna dator till det trådlösa nätverket - du använder ditt studentlogin. användarnamn: emijaf08. lösen: samma som du har till emijaf08. svårare än så e det inte... mer spex på presentation, prova bananer & harpan nåsta gång, det går alltid hem... dra med din mamma på fest på fredag vet ja! borde väl bli roligt?

2008-10-28 @ 00:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback