Efter stormen.

Nog märks det att man höll igång som aldrig förr igår. Det var det ändå värt! Riktigt kul igår, även om det känns lite tråkigt att alla lekar och spex är över. Fast, om min klass är som jag tror att den är så kommer det aldrig vara slut på spex! Jag och Rutan har redan börjat fundera på vad våra alias ska bli nästa år. Rutans är i och för sig nästan självklart....

Men mitt måste jag nog ha ett år till att klura på!


Känns också lite konstigt att inte ha någon tid att passa, helt fri, typ. Nu är det bara vardagens måsten som drar i en. Lägenheten. Vad ska jag ta mig till!? Får i alla fall en liten boost av alla kläder och bananlådor som står i hela lägenheten. Ställer min garderob på dess tilltänkta ställe (istället för mitt i rummet),packar upp mina kläder och diskar min disk för första gången (!!) - nej , jag är inte så äcklig, har faktiskt ätit de flesta måltiderna hos Rutan eller på fältet så att säga. Samtidigt kan jag inte sticka under stolen med att jag är ganska så väldigt slarvig. Går lite efter mottot "endast en mästare kan hantera kaos", eller något i den stilen.


Lite senare ringer vår sångnolla och informerar oss om att det är ett gäng som sitter och tar några återställare på Bull's (MFP:arnas number 1 hang -out). Vi är ju inte dem som avstår från sociala tillställningar, så efter lunch/middagen tar vi oss ner till lilla torg och träffar både ettor, tvåor och treor och diskuterar gårdagen och framtida tillställningar.


/ emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback