Tillbaka!

Nu är jag äntligen tillbaka i Halmstad! Resan tillbaka var väldigt lång, var på resande fot i nästan 24 timmar! Kom hem vid 10-tiden på onsdagen, sen hämtade vi vår hund Hugo som vart på hundpensionat, och sen hem för att sova i några timmar för att sedan ta tåget till Halmstad. Tur nog kunde Emma komma och hämta mig vid stationen.


Nu väntar två tunga pluggveckor. Igår satt vi med vår organisationsrapport från 10-19 på stadsbiblioteket, och sen en timme hos Tom. Rätt så tungt, men nu är vi i princip klara, måste bara komma på en slagkraftig titel. Efter plugget hade jag väldigt kul! Var superfredag igen! Enda gången i månaden jag kommer in på Mårtenssons, så det måste ju firas! Kändes som jag inte festat på jättelänge, speciellt nu när jag har umgåtts med familjen i 2 veckor....tillräckligt lång tid för att få mig att sakna mina vänner.


Andra saker som har hänt är att jag har haft min andra körlektion med Suad på Halmstad trafikskola. Gick bättre denna gång, kändes i alla fall så på Suad. Förra lektionen kändes mitt körkort så otroligt långt borta...under lektionen såg jag även mig själv x antal gånger, lite halvkonstig känsla, " hej på mig!" liksom (framsida på kurskatalogen används som reklam för öppet hus för Högskolan i Halmstad).


Jag har även vaccinerat mig mot hepatit A, B och gula febern för härliga 995 kr! Ett steg närmre Brasilien. Bara tre veckor kvar nu, börjar bli lite extra taggad nu, tre veckor går ju hur fort som helst : )

gah! ge mig nu !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback