Hur gick det?

Hm...mja, jag hoppas att jag klarade den. När jag satt och räknade ut mina poäng för mig själv fick jag exakt 37 poäng (det vill säga: precis godkänt), så jag hoppas att jag och Turbo-Lars tänker likadant.


Efter tentan - och en fika senare, gick jag och några till och lyssnade på Mfp-treorna som berättade om sina praktiker runt om i världen. Den dagen var det Brasilien jag lyssnade på, där även min kära pojkvän varit. Som jag redan visste var en del av dem rätt missnöjda med sin praktik. Brasilien är trots allt ett u-land, med lägre standard och få engelsktalande. I tisdags var jag också och lyssnade på treor, men de hade haft de betydligt bättre! De hade varit i Dallas USA, och bott gratis med pool och gått på NBA-basket, och NHL-hockey. En annan hade praktiserat på IKEA i London. De verkade riktigt lärorikt och roligt. Kanske den platsen jag är mest sugen på....men den önskan delar jag nog med större delen av min klass tyvärr. Tror jag kommer fixa något eget.


På kvällen gick alla tjejerna i klassen till Gastons och åt middag. Vi var 20 stycken piffiga tjejer som var det största sällskapet på hela stället. Gastons är rätt dyrt för en student, så jag tog ett av de billigare alternativen: pizza! Den var jättegod, med sparris, flaskfilé, färska champinjoner och bearnaise. Matporr, minst sagt.
mfp är snygga som fangah!

hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback