Mors dag

Idag är de som ni kanske vet mors dag. Eftersom det var lite för dyrt att skicka blombud så väljer jag att gratta min mamma genom bloggen. Den är ju trots allt hennes startsida så jag vet att hon ser den.


Här är min favoritbild på oss två tillsammans. Äpplet faller inte långt från trädet brukar man ju säga. Även om min mamma försöker förtränga sina vilda ungdomsår har festgenerna ändå lyckats komma fram i mig! All- in!!

mami i milano

Mammas favoritblomma - blåklint!
mama gillar blåklint

Så, GRATTIS MAMMA!!

Jag hoppas ni hade en fin dag på Gregersboda. Vi ses på fredag!


Kommentarer
Postat av: Mami

Hej loppan! Jag hade helt glömt bort att tacka för både omtanke och blåklint! Jag älskar dig och Anna mest i hela världen! Vi ses på fredag och plugga hårt nu inför fredag!



Hälsar Mami, forver

2009-06-03 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback